Subject: Koostöövõimaluste arutamine EROK Küberväejuhatuse sektsiooni ja RITi vahel
From: "info - RIT" <[email-masked]>

From: Eerik Martma <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 15, 2025 1:03 PM
To: info - RIT <[email-masked]>
Subject: Koostöövõimaluste arutamine EROK Küberväejuhatuse sektsiooni ja
RITi vahel

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Lugupeetud Riigi Info- ja Kommunikatsioonitehnoloogia Keskuse esindajad
Olen Eerik Martma ning tegutsen hetkel Eesti Reservohvitseride Kogu (EROK)
Küberväejuhatuse sektsiooni esimehena. Meie sektsioon koondab
reservohvitsere ja kübervaldkonnast huvitatud eksperte, kelle eesmärk on
panustada riigi küber- ja infosüsteemide turvalisuse, vastupanuvõime ja
arengusse.
RITi kui keskse IT ja infoturbe kompetentsikeskuse roll Eesti riigi
digitaalse selgroo arendamisel ja kaitsestrateegiate rakendamisel on
kahtlemata äärmiselt oluline. Meie soov on uurida võimalikke
koostöövõimalusi, mille kaudu saaksid meie liikmed olla kursis RITi
arengutega, panustada oma oskustega ning tugevdada tsiviil-kaitsekoostööd.
Võimalikud koostöövaldkonnad, mida sooviksime Teiega arutada, võivad
hõlmata näiteks:
*	EROKi liikmetele suunatud infopäevad või ettekanded RITi
tegevussuundadest ja fookusest
*	Ühised seminarid või töötoad (nt küberturbe, kriitilise taristu
kaitse, jätkusuutlik digiriik)
*	Reservväelaste kaasamine erialapõhistesse koostööprojektidesse
*	Sidemete tugevdamine riigikaitse ja tsiviil-IT struktuuride vahel
Minu soov on luua platvorm, kus reservväelased saaksid hoida end kursis
valdkonna arengutega ning vajadusel pakkuda tuge nii rahu- kui ka
kriisiajal.
Olen avatud ettepanekutele ja oleksin väga tänulik võimaluse eest arutada
seda teemat veebi või telefoni teel.
Lugupidamisega
Eerik Martma
Nooremleitnant (r)
Küberväejuhatuse sektsiooni esimees
+372 566 38 390